Jak FEBUMED dba o najwyższą jakość obsługi pacjentów na infolinii? Sprawdzamy wyniki ostatniego półrocza

Połowa roku już za nami, a to doskonały moment na podsumowania i analizę kluczowych obszarów naszej działalności. Jednym z nich jest infolinia FEBUMED, która jest dostępna dla pacjentów 7 dni w tygodniu w godzinach 8:00-20:00. To właśnie tutaj zaczyna się kontakt pacjenta z naszą placówką, dlatego priorytetem jest szybka i skuteczna obsługa.

Jak wygląda odbieralność połączeń w FEBUMED?

Dane mówią same za siebie – odbieralność połączeń wynosi ponad 92%, a oddzwanialność to aż 96%. W praktyce oznacza to, że praktycznie żaden pacjent nie pozostaje bez odpowiedzi. Oczywiście zdarzają się tzw. rozłączenia na zapowiedzi (czyli w momencie odsłuchiwania obowiązkowego komunikatu o nagrywaniu rozmowy i RODO), jednak robimy wszystko, by minimalizować te sytuacje.

Choć osiągnięcie 100% odbieralności jest w praktyce niemożliwe, nasz cel jest jasny – być jak najbliżej perfekcji.

Dlaczego obsługa telefoniczna w FEBUMED jest wyjątkowa?

Podczas spotkania z naszym wieloletnim partnerem biznesowym Medidesk usłyszeliśmy opinię, która daje nam ogromną satysfakcję – niewiele możemy robić lepiej! To dla nas potwierdzenie, że poziom telefonicznej obsługi pacjenta w FEBUMED wyróżnia się na tle branży.

Co planujemy na kolejne miesiące?

Nie zwalniamy tempa! Wdrażamy kolejne innowacyjne rozwiązania technologiczne, które mają jeszcze bardziej usprawnić kontakt pacjentów z naszą placówką. Naszym celem jest jeszcze wyższy poziom obsługi, bo wiemy, że pierwsze wrażenie zaczyna się od telefonu.

Autor FEBUMED
Data publikacji 01.07.2025

Powiązane aktualności

FEBUMED z wyróżnieniem Kliniki.pl Rating Index 2025

FEBUMED z wyróżnieniem Kliniki.pl Rating Index 2025

17 listopada, podczas kongresu Z sensem o zdrowiu 2025 organizowanym przez Kliniki.pl, odebraliśmy w...

Czytaj dalej
Dołączyliśmy do Związku Pracodawców dla Zdrowia

Dołączyliśmy do Związku Pracodawców dla Zdrowia

Staliśmy się członkami Związku Pracodawców dla Zdrowia - organizacji, która skupia liderów polskiego...

Czytaj dalej
Rozszerzamy współpracę z liderami na rynku prywatnej opieki medycznej i ubezpieczeń zdrowotnych

Rozszerzamy współpracę z liderami na rynku prywatnej opieki medycznej i ubezpieczeń zdrowotnych

Miło nam poinformować, że nasza firma rozpoczęła realizację usług medycznych dla pacjentów objętych...

Czytaj dalej
Nowa strona WWW

Nowa strona WWW

Centrum Dermatologiczne FEBUMED - Najwyższa jakość usług spotyka najwyższą jakość komunikacji w siec...

Czytaj dalej
lek. Kaja Pulik – nowa alergolożka w naszym zespole

lek. Kaja Pulik – nowa alergolożka w naszym zespole

Do naszego zespołu dołączyła lek. Kaja Pulik, specjalistka zajmująca się diagnostyką i leczeniem cho...

Czytaj dalej
Uczulenie na truskawki? Wyjaśnia lek. Małgorzata Makowska, alergolog z FEBUMED, w HALO TU POLSAT

Uczulenie na truskawki? Wyjaśnia lek. Małgorzata Makowska, alergolog z FEBUMED, w HALO TU POLSAT

Z radością informujemy, że nasza alergolożka, lek. Małgorzata Makowska, wystąpiła w programie śniada...

Czytaj dalej
Alergia sezonowa - jak leczyć? Odpowiada lek. Małgorzata Makowska, alergolog z  FEBUMED, w TVP 3 Warszawa

Alergia sezonowa - jak leczyć? Odpowiada lek. Małgorzata Makowska, alergolog z FEBUMED, w TVP 3 Warszawa

Lek. Małgorzata Makowska, doświadczony lekarz alergolog z Centrum Dermatologicznego FEBUMED w Warsza...

Czytaj dalej
Wyróżnienie Miesięcznika Forbes 2025

Wyróżnienie Miesięcznika Forbes 2025

Z ogromną radością dzielimy się wspaniałą wiadomością – Centrum Dermatologiczne FEBUMED po raz drugi...

Czytaj dalej
FEBUMED po raz czwarty z rzędu wyróżniony tytułem "Placówka Przyjazna Pacjentom"!

FEBUMED po raz czwarty z rzędu wyróżniony tytułem "Placówka Przyjazna Pacjentom"!

Z ogromną radością informujemy, że już czwarty rok z rzędu otrzymaliśmy prestiżowe wyróżnienie PLACÓ...

Czytaj dalej
Umów wizytę