Jak FEBUMED dba o najwyższą jakość obsługi pacjentów na infolinii? Sprawdzamy wyniki ostatniego półrocza

Połowa roku już za nami, a to doskonały moment na podsumowania i analizę kluczowych obszarów naszej działalności. Jednym z nich jest infolinia FEBUMED, która jest dostępna dla pacjentów 7 dni w tygodniu w godzinach 8:00-20:00. To właśnie tutaj zaczyna się kontakt pacjenta z naszą placówką, dlatego priorytetem jest szybka i skuteczna obsługa.

Jak wygląda odbieralność połączeń w FEBUMED?

Dane mówią same za siebie – odbieralność połączeń wynosi ponad 92%, a oddzwanialność to aż 96%. W praktyce oznacza to, że praktycznie żaden pacjent nie pozostaje bez odpowiedzi. Oczywiście zdarzają się tzw. rozłączenia na zapowiedzi (czyli w momencie odsłuchiwania obowiązkowego komunikatu o nagrywaniu rozmowy i RODO), jednak robimy wszystko, by minimalizować te sytuacje.

Choć osiągnięcie 100% odbieralności jest w praktyce niemożliwe, nasz cel jest jasny – być jak najbliżej perfekcji.

Dlaczego obsługa telefoniczna w FEBUMED jest wyjątkowa?

Podczas spotkania z naszym wieloletnim partnerem biznesowym Medidesk usłyszeliśmy opinię, która daje nam ogromną satysfakcję – niewiele możemy robić lepiej! To dla nas potwierdzenie, że poziom telefonicznej obsługi pacjenta w FEBUMED wyróżnia się na tle branży.

Co planujemy na kolejne miesiące?

Nie zwalniamy tempa! Wdrażamy kolejne innowacyjne rozwiązania technologiczne, które mają jeszcze bardziej usprawnić kontakt pacjentów z naszą placówką. Naszym celem jest jeszcze wyższy poziom obsługi, bo wiemy, że pierwsze wrażenie zaczyna się od telefonu.

Autor FEBUMED
Data publikacji 01.07.2025

Powiązane aktualności

Nowa strona WWW

Nowa strona WWW

Centrum Dermatologiczne FEBUMED - Najwyższa jakość usług spotyka najwyższą jakość komunikacji w siec...

Czytaj dalej
lek. Kaja Pulik – nowa alergolożka w naszym zespole

lek. Kaja Pulik – nowa alergolożka w naszym zespole

Do naszego zespołu dołączyła lek. Kaja Pulik, specjalistka zajmująca się diagnostyką i leczeniem cho...

Czytaj dalej
Uczulenie na truskawki? Wyjaśnia lek. Małgorzata Makowska, alergolog z FEBUMED, w HALO TU POLSAT

Uczulenie na truskawki? Wyjaśnia lek. Małgorzata Makowska, alergolog z FEBUMED, w HALO TU POLSAT

Z radością informujemy, że nasza alergolożka, lek. Małgorzata Makowska, wystąpiła w programie śniada...

Czytaj dalej
Alergia sezonowa - jak leczyć? Odpowiada lek. Małgorzata Makowska, alergolog z  FEBUMED, w TVP 3 Warszawa

Alergia sezonowa - jak leczyć? Odpowiada lek. Małgorzata Makowska, alergolog z FEBUMED, w TVP 3 Warszawa

Lek. Małgorzata Makowska, doświadczony lekarz alergolog z Centrum Dermatologicznego FEBUMED w Warsza...

Czytaj dalej
Wyróżnienie Miesięcznika Forbes 2025

Wyróżnienie Miesięcznika Forbes 2025

Z ogromną radością dzielimy się wspaniałą wiadomością – Centrum Dermatologiczne FEBUMED po raz drugi...

Czytaj dalej
FEBUMED po raz czwarty z rzędu wyróżniony tytułem "Placówka Przyjazna Pacjentom"!

FEBUMED po raz czwarty z rzędu wyróżniony tytułem "Placówka Przyjazna Pacjentom"!

Z ogromną radością informujemy, że już czwarty rok z rzędu otrzymaliśmy prestiżowe wyróżnienie PLACÓ...

Czytaj dalej
Umów wizytę