Chcesz zapisać się na konsultację lub zabieg?
7 dni w tygodniu 800 - 2000
Menu
Wróć do poprzedniego menu Specjaliści
Wróć do poprzedniego menu Dermatolodzy
Wróć do poprzedniego menu Dermatolodzy dziecięcy
Wróć do poprzedniego menu Wenerolodzy
Wróć do poprzedniego menu Lekarze medycyny estetycznej
Wróć do poprzedniego menu Trycholodzy
Wróć do poprzedniego menu Alergolodzy
Wróć do poprzedniego menu Alergolodzy dziecięcy
Wróć do poprzedniego menu Chirurdzy
Wróć do poprzedniego menu Chirurdzy dziecięcy
Wróć do poprzedniego menu Chirurdzy plastyczni
Wróć do poprzedniego menu Endokrynolodzy
Wróć do poprzedniego menu Diabetolodzy
Wróć do poprzedniego menu Kosmetolodzy
Wróć do poprzedniego menu Usługi
Wróć do poprzedniego menu Dermatologia i dermatologia dziecięca
Wróć do poprzedniego menu Wenerologia
Wróć do poprzedniego menu Trychologia
Wróć do poprzedniego menu Usuwanie zmian skórnych
Wróć do poprzedniego menu Chirurgia i chirurgia dziecięca
Wróć do poprzedniego menu Medycyna estetyczna i dermatologia estetyczna
Wróć do poprzedniego menu Zabiegi laserowe
Wróć do poprzedniego menu Alergologia i alergologia dziecięca
Wróć do poprzedniego menu Pulmonologia i pulmonologia dziecięca
Wróć do poprzedniego menu Endokrynologia
Wróć do poprzedniego menu Diabetologia
Wróć do poprzedniego menu Kosmetologia
Wróć do poprzedniego menu Placówki
Wróć do poprzedniego menu O firmie
Wróć do poprzedniego menu Dla pacjenta
Wróć do poprzedniego menu Punkty pobrań
Infolinia czynna 7 dni w tygodniu 800-2000
Połowa roku już za nami, a to doskonały moment na podsumowania i analizę kluczowych obszarów naszej działalności. Jednym z nich jest infolinia FEBUMED, która jest dostępna dla pacjentów 7 dni w tygodniu w godzinach 8:00-20:00. To właśnie tutaj zaczyna się kontakt pacjenta z naszą placówką, dlatego priorytetem jest szybka i skuteczna obsługa.
Dane mówią same za siebie – odbieralność połączeń wynosi ponad 92%, a oddzwanialność to aż 96%. W praktyce oznacza to, że praktycznie żaden pacjent nie pozostaje bez odpowiedzi. Oczywiście zdarzają się tzw. rozłączenia na zapowiedzi (czyli w momencie odsłuchiwania obowiązkowego komunikatu o nagrywaniu rozmowy i RODO), jednak robimy wszystko, by minimalizować te sytuacje.
Choć osiągnięcie 100% odbieralności jest w praktyce niemożliwe, nasz cel jest jasny – być jak najbliżej perfekcji.
Podczas spotkania z naszym wieloletnim partnerem biznesowym Medidesk usłyszeliśmy opinię, która daje nam ogromną satysfakcję – niewiele możemy robić lepiej! To dla nas potwierdzenie, że poziom telefonicznej obsługi pacjenta w FEBUMED wyróżnia się na tle branży.
Nie zwalniamy tempa! Wdrażamy kolejne innowacyjne rozwiązania technologiczne, które mają jeszcze bardziej usprawnić kontakt pacjentów z naszą placówką. Naszym celem jest jeszcze wyższy poziom obsługi, bo wiemy, że pierwsze wrażenie zaczyna się od telefonu.
Centrum Dermatologiczne FEBUMED - Najwyższa jakość usług spotyka najwyższą jakość komunikacji w siec...
Do naszego zespołu dołączyła lek. Kaja Pulik, specjalistka zajmująca się diagnostyką i leczeniem cho...
Z radością informujemy, że nasza alergolożka, lek. Małgorzata Makowska, wystąpiła w programie śniada...
Lek. Małgorzata Makowska, doświadczony lekarz alergolog z Centrum Dermatologicznego FEBUMED w Warsza...
Z ogromną radością dzielimy się wspaniałą wiadomością – Centrum Dermatologiczne FEBUMED po raz drugi...
Z ogromną radością informujemy, że już czwarty rok z rzędu otrzymaliśmy prestiżowe wyróżnienie PLACÓ...
5 placówek w Warszawie
34 lekarzy specjalistów
Średnia 5 gwiazdek Znany Lekarz
Szybkie terminy